Producenci

Reklamacje i zwroty

Zwroty towaru

Zgodnie z naszym regulaminem, zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni roboczych. Rozumie się przez to, że że od dnia otrzymania przesyłki mają Państwo 14 dni na nadanie paczki zwrotnej. W przypadku błędnie dopasowanego rozmiaru, Klient odsyła paczkę na swój koszt, natomiast sklep nocte w pełni pokrywa koszt ponownej wysyłki. 

Należności za zwrócony towar przelewamy na wskazany numer konta lub na życzenie Klienta przekazem pocztowym do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu.

Warunki zwrotu/zamiany towaru:

Zakupiony towar można zwrócić z zachowaniem poniższych warunków.

  1. Możesz nam zwrócić zakupiony produkt tylko wówczas, gdy zakupiony towar jest w stanie niezmienionym
  2. W szczególności prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, gdy towary są uszkodzone, lub noszą ślady użytkowania, lub mają zniszczone oryginalne opakowanie, lub są niekompletne.
  3. Zwracany towar należy odesłać razem z dowodem zakupu ( paragonem, fakturą ). 

 

Reklamacja

1. Zakupiony towar można zwrócić, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania z zachowaniem poniższych warunków.
2. Możesz nam zwrócić zakupiony produkt tylko wówczas, gdy zakupiony towar jest w stanie niezmienionym
3. W szczególności prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, gdy towary są uszkodzone, lub noszą ślady  
użytkowania, lub mają zniszczone oryginalne opakowanie, lub są niekompletne.
4. Zwracany towar należy odesłać razem z dowodem zakupu ( paragonem, fakturą ).
 
 
Dane do wysyłki znajduję się w zakładce kontakt.

 

WAŻNE

Wszystkie przesyłki powinny być otwierane i sprawdzane w obecności listonosza bądź pracownika poczty (kuriera). W przypadku uszkodzonej przesyłki bądź części towaru, należy spisać protokół uszkodzenia, w przypadku braku protokołu reklamacji podpisanego przez pracownika poczty bądź kuriera reklamacje nie będą uwzględniane.

 

Sklep jest w trybie podglądu

 

 

Copyright © 2012-2018 nocte.pl

Sklep internetowy Shoper.pl